donderdag 4 maart 2010

't Is goed zo

Niks hoeven. Niks moeten. Mijn hoofd leeg maken. Dat is wat op mijn programma staat vandaag. Morgen pas weer politiek. De eerste vergadering in nieuwe samenstelling om na te kaarten en te bepalen hoe we verder willen.
Of ik teleurgesteld ben over de uitslag van de verkiezingen? Natuurlijk had ik liever dat de PvdA weer vier zetels had gekregen, maar op de drie die er nu staan had ik gerekend en daar ben ik dus tevreden mee. En als je ziet wat er landelijk met de partij gebeurd is, dan hebben we het in Werkendam nog helemaal niet zo gek gedaan!
Dat de ChristenUnie een tweede zetel teruggekregen heeft, is dik verdiend. 't Ware alleen leuker geweest wanneer die niet bij ons vandaan gekomen was...... Proficiat Machiel, Hennie, Matthijs en de andere CU'ers!

Helaas is nog niet bekend hoe het zit met het aantal stemmen per persoon. Daar ben ik namelijk ook wel zeer nieuwsgierig naar. Voor mezelf geeft het een indicatie voor de wijze waarop ik de afgelopen vier jaar bezig ben geweest. Ik mag dan zelf wel met een positief gevoel terugkijken, dat betekent nog niet dat anderen dat ook doen.

1 opmerking:

  1. Ik denk dat je inhoudelijk en qua inzet er op een positieve wijze bent uitgesprongen!

    CU

    BeantwoordenVerwijderen