donderdag 4 maart 2010

246 keer BEDANKT!!

Door het rondje voor mijn naam rood te maken hebben gisteren 246 mensen aangegeven vertrouwen in mij als politica te hebben. Daar ben ik heel erg blij mee. Ik ga weer volop proberen dat vertrouwen niet te beschamen. En ik hoop daarbij de "input" en de steun te krijgen van de inwoners van onze gemeente.

Voor nu in ieder geval HARTELIJK DANK VOOR UW STEUN!

Natuurlijk heb ik ook het aantal voorkeursstemmen in 2010 vergeleken met die in 2006. Met het volgende resultaat.
In 2006 kreeg ik 295 voorkeurstemmen. Dat was 12,76% van het totaal aantal stemmen op de PvdA.
In 2010 waren het er dus 246. Bijna 50 minder, maar daar had ik op gerekend. Vier jaar geleden was ik de enige PvdA-vrouw hoog op de lijst. Nu had ik Tonny Methorst vlak aan mijn zijde. Maar dan nog..... Met de 246 voorkeursstemmen kom ik uit op 12,80% van het totaal aantal stemmen op de PvdA. Nota bene hetzelfde percentage.

Ik ben hier echt heel blij mee. Het voelt als een steun in de rug voor de wijze waarop ik vier jaar lang bezig ben geweest.

Nogmaals: dank voor uw vertrouwen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten