maandag 15 maart 2010

Oppositie

Het CDA gaat voor een coalitie met SDc en SGP. Na jaren in het college is de PvdA daarmee weer "veroordeeld" tot de oppositie. Ik heb dat nog niet mee mogen maken. Ik verwacht dat het makkelijker zal zijn, maar tegelijkertijd hogere muren zal betekenen als we iets willen bereiken. In mijn uitgangspunten en mijn streven zal dit weinig veranderen: opkomen voor de zwakkeren in de breedste zin van het woord, inzetten op milieu en duurzaamheid en scherp zijn op dat wat onrechtvaardig is.

2 opmerkingen:

  1. Corine,
    Die coalitie zal het merken dat ze jullie kwaliteiten niet benut hebben. In goed gezelschap van de CU heel veel succes in de oppositie, vrijuit kunnen spreken en pleiten voor rechtvaardig, duurzaam, sociaal beleid zal je hopelijk voldoende motiveren de volgende vier jaar,
    groeten,
    jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al weet je dat ik nimmer op de PvdA kan stemmen, toch wens ik je veel succes de komende 4 jaar toe!
    Weet ook dat we minder verschil delen als je mocht denken.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen