zondag 7 maart 2010

Bert en Jan


Dinsdag is de laatste raadsvergadering voor Bert van Seters en Jan Methorst. Twee mannen waarmee ik met ongelofelijk veel plezier heb samengewerkt. In de afgelopen twee jaar raakten we steeds meer op elkaar ingespeeld, hadden we aan een half woord genoeg en wisten we van elkaar opmerkingen en gedrag op waarde te schatten. Bert was mijn maatje bij alle lessen die we op basisscholen gegeven hebben. Samen genoten we vooral van het spel waarin we van de leerlingen raadsleden maakten. En Jan was de man bij wie ik altijd, voor ruggespraak terecht kon. Binnen een enkel uur had ik op iedere mail een reactie en het aantal berichten dat over en weer is gegaan moet in de duizenden lopen.
Hoewel ik het volste vertrouwen heb in de PvdA'ers die na dinsdag aan het roer staan, zal ik de plezierige samenwerking met Jan en Bert enorm missen. En niet alleen de samenwerking, maar ook de fijne mensen die zij beiden zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten