woensdag 20 januari 2016

RaadsledenNieuws

Dat mijn blogs steeds beter gelezen worden, had ik al gemerkt. Van de 10 tot 15 per dag in de beginperiode ben ik naar de 60 tot 70 dagelijkse bezoekers gegaan, met uitschieters naar 100 tot zelfs 180. Ik heb de indruk dat mijn blogs vooral gelezen worden door politici in de streek, bewoners van het gemeentehuis, mijn facebook-contacten en – natuurlijk - mensen die affiniteit hebben met Progressief Altena. Mijn reikwijdte blijkt echter veel groter. Ineens was daar de vraag van de redactie van RaadsledenNieuws of ik ook op regelmatige basis een blog voor dit blad zou willen schrijven danwel of blogs van mijn hand doorgeplaatst konden worden. Dat is nogal wat. Ik voel me zeer vereerd. Toch heb ik hier “nee” tegen gezegd. Mijn blogs zijn van een  andere orde dan de inhoud van RaadsledenNieuws en teksten die aansluiten bij de inhoud die ik ken van dit blad voor raadsleden en griffiers zie ik mezelf niet schrijven. Maar het is wel bijzonder om hiervoor gevraagd te worden én om te merken dat mijn blogs breder gelezen worden dan ik dacht. Het schept anderzijds ook wel ‘verplichtingen’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten