woensdag 30 mei 2012

6.000 in een jaar

Sinds 30 mei 2010 wordt het aantal bezoekers van mijn blog bijgehouden. Had ik in het eerste jaar nog 4.700 bezoekers, in het tweede jaar - dus vanaf 30 mei 2011 tot nu - zijn dat er 6.000. Een gemiddelde van 16,5 per dag.
Op een andere teller, die alleen voor mij zichtbaar is, kan ik zien dat het aantal bezoekers in de afgelopen twee maanden meer dan verdubbeld is. Er hebben dagen bijgezeten van 60, 70 bezoekers. Ongekend veel.
Net als een jaar geleden lijkt er nog altijd een verband te bestaan tussen het aantal bezoekers en verwijzingen naar  mijn blog op Emmikhoven.nl en in de PvdA-nieuwsbrief. Maar ook verwijzingen die ik zelf op FaceBook doe leveren meer lezers op. Zeer fijn om te merken. Dan zit ik in ieder geval niet alleen voor mezelf te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten