woensdag 25 april 2012

Goed geregeld!


Gebrek aan mijn algemene ontwikkeling. Ik kan bijna niet anders concluderen. Iedereen (nou ja, iedereen….) in mijn omgeving leek te weten dat er geen fractie puin in je grijze container mag zitten. Tja, ik dus niet. En…. het staat ook nergens. Nou ja, nergens….. Als je de afvalverordening leest kom je het tegen volgens de ambtenaar. En die afvalverordening staat wel degelijk op de site. Maar ja, wie gaat die nu (voor z’n plezier?) zitten lezen…… Zelfs een raadslid “verheugt” zich daar niet op……..
Maar er is ook verheugend nieuws. Ik kan gewoon morgen m’n container (ontdaan van het halve emmertje puin) aan de straat zetten en Sita gaat ‘m legen. Althans, dat is de bedoeling. Dat maakt namelijk deel uit van het contract dat gemeente Werkendam met Sita gesloten heeft. Een vergeten container wordt binnen 24 uur na melding alsnog geleegd en dat geldt ook voor containers die een rode kaart kregen. Moet je natuurlijk wel zorgen dat de oorzaak van die rode kaart niet meer aanwezig is…..
Goed geregeld toch!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten