dinsdag 15 december 2009

Frusterend

Koor laten schieten, kind eerder van haar club gehaald opdat ik gisteravond maar in Werkendam zou kunnen zijn voor een workshop over de Stemwijzer. Het weekend bezig geweest deze en gene te mobiliseren tot het doen van uitspraken over de belangrijkste punten in ons verkiezingsprogramma. Gewapend met de grootste gemene deler (zes belangrijke PvdA-thema's) schoof ik om 20.00 uur aan tafel met de vier andere Werkendamse politieke partijen die deelnemen aan de verkiezingen in 2010. Drie kwartier later stond ik weer buiten. SDc en CDA hadden hun verkiezingsprogramma nog niet af waardoor het lastig/onmogelijk aangeven was wat hun belangrijkste punten waren en voor niemand was het op voorhand helder geweest dat het om het benoemen van concrete speerpunten ging en niet om "algemene" thema's. Zonder mijn partijgenoten te raadplegen ging ik me daar ook niet aan wagen. D'r kwam kort gezegd niks van terecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten