maandag 13 april 2015

Veilig Verkeer Nederland

Buitengewoon vervelend dat de vrijwilligers van Veilig Verkeer Nederland gekwetst zijn over de vragen die ik namens Progressief Altena heb gesteld over de ‘BROEM’-cursus. Het is mij (PA) namelijk absoluut niet te doen om nut en noodzaak van de cursus rijvaardigheid in twijfel te trekken. Integendeel. Ik kan me voorstellen dat heel veel mensen er baat bij hebben en ik heb van meerdere kanten gehoord dat het een goede cursus is. Waar het ons om gaat is de toon in de brief die B&W stuurt en om de doelgroep die voor de cursus rijvaardigheid wordt aangeschreven. Het is in de optiek van PA niet meer van deze tijd om hiervoor ook de 60 tot 65 (of 67 of 70) jarigen te benaderen. Dat het AD daarvan maakt dat PA de BROEM-cursus als geheel niet meer van deze tijd vindt, klopt dan ook absoluut niet met de informatie die wij ze verstrekt hebben. Die opmerking is voor de volle 100% voor rekening van het AD. De informatie die PA aan het AD verstrekt heeft bestond uit een persbericht (gelijk aan mijn blog hieronder) en de brief die PA aan B&W gestuurd heeft. Ik heb het AD niet meer aan de telefoon gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten