vrijdag 17 januari 2014

Van eenrichtingverkeer en PINautomaten

Toch wonderlijk, hoe ik opeens veel vaker dan voorheen benaderd word voor kwesties die de gemeente aangaan. Was er anderhalve week terug de ellende met het ophalen van huisvuil waar ik vervolgens namens de PvdA schriftelijke vragen over stelde, van de week werd ik geattendeerd op het herhaaldelijk negeren van het eenrichtingverkeer op de Vijverstraat. Niet alleen door particulieren, maar notabene ook door de gemeentelijke buitendienst en door het door de gemeente ingehuurde !Go. Het spreekt voor zich dat ik dit bij de verantwoordelijke wethouders heb neergelegd en inmiddels weet ik dat er ambtelijk actie op wordt ondernomen. Dan werd ik er vanmiddag op attent gemaakt dat er op de milieustations miv 2014 alleen nog maar met PIN betaald kan worden. Op zich niks mis mee, maar is de PINautomaat wel mobiel en/of het kantoortje wel toegankelijk? Immers ook mensen met een handicap bezoeken de stort. Ik ga het uitzoeken!

De antwoorden op de vragen over het zeer gebrekkige inzamelen van afval zijn overigens inmiddels te lezen op de site van de gemeente Werkendam: http://www.werkendam.nl/.../140211_Lijst_Ingekomen_Stukken. Ze staan helemaal onderaan.

1 opmerking:

  1. Pagina niet gevonden

    Helaas, de door u opgevraagde pagina is niet gevonden. Deze kan zijn verplaatst of is niet langer beschikbaar....

    BeantwoordenVerwijderen