zaterdag 18 januari 2014

Lening Xinix kwijtschelden?

Op weg naar nieuwbouw leende Xinix in 1998 130.000 gulden van de gemeente Werkendam.  Het duurde nog tot 2006 alvorens er gebouwd kon worden en vervolgens kreeg Xinix enige jaren uitstel van betaling. Eind 2013 moest de Nieuwendijkse poptempel er echter aan geloven. Omdat ze een erg goed jaar gedraaid hadden, lukte het de verwachte eerste aflossing van een kleine 3.000 euro te doen. Draaiend zonder subsidie en afhankelijk van inkomsten uit entree en baromzet blijft het de grote vraag of dit de komende negentien jaren ook gaat lukken. Bezoekers kun je immers niet Xinix in dwingen.
Omdat Xinix een grote bijdrage levert op het gebied van leefbaarheid, cultuur, de participatiesamenleving, ontspanning, ontmoeting, imago en jeugdwerk vindt de PvdA dat het tijd is om de lening van toen om te zetten in een eenmalige gift of subsidie. Dit zou ook in de lijn liggen waarin de gemeente Werkendam  omgaat met financiering van andere locaties waar mensen elkaar ontmoeten en hun hobby uitoefenen zoals dorpshuizen en binnen- en buitensportaccommodaties.
Namens de PvdA heb ik e.e.a. in een notitie verwoord die ter discussie aangeboden wordt aan de commissie Inwoners van 28 januari 2014. Ik ben zeer benieuwd hoe de andere partijen in de raad er op zullen reageren.

9 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, Ik ben de heer Barry, momenteel woonachtig in canada, ik ben een getrouwde man op dit moment met twee kinderen en ik zat vast in een financiële situatie van augustus 2012 en ik moest herfinancieren en mijn rekeningen te betalen voor mijn zoon medicatie. Ik probeerde op zoek naar leningen van verschillende leningen bedrijven zowel particuliere als zakelijke, maar nooit met succes, en de meeste banken mijn creditcard geweigerd. Maar als God het zou hebben, werd ik voorgesteld aan een man van God een onderhandse lening geldschieter door een vriend genaamd Mr James en ik kreeg een lening bedrag van $ 700.000 USD en nu ben eigenaar van een bedrijf en mijn kinderen doen het goed op het moment . Zo dierbaar, als je moet contact opnemen met een bedrijf met betrekking tot het beveiligen van een lening met lage rente van 2% en een betere terugbetaling plannen en schema, neem dan contact op met Dhr Sosby Dave dat hij niet weet dat dit doe, maar ik ben zo blij nu en heb ik besloten om mensen te laten meer over haar weten, hij biedt alle soorten leningen aan zowel particulieren en bedrijven en ook ik wil God hem meer te zegenen. U kunt contact opnemen met zijn bedrijf door deze e-mail accessloan7@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je moe van die leningen en hypotheken, heb je al afgewezen constant door uw banken en andere financiële instellingen .Deze gedraaid wordt een Lening bieden van corporate Lenders in Amerika / Azië en Europa voor serieuze mannen en vrouwen die grote of kleine financiën te zoeken. We geven leningen tegen 3% rente. We geven leningen variërend van US $ 10.000 tot 1.000.000,00 USD aan particulieren en bedrijven, wordt de lening opengesteld voor alle ongeacht de nationaliteit van een legitieme
    de geldschieter leningen Wilford Granth, E-MAIL met ons op via
    granth.w@hotmail.co.uk
    * Geen Aanvraagkosten
    * Beleggers Leningen
    * Schuld consolidatie
    * Tweede hypotheek
    * Business leningen
    * Persoonlijke Leningen
    * International leningen
    Geen van hen, en geen credit check, 100% garantie alles wat je hoeft te doen is
    Laat ons weten wat je wilt, en we zijn echt je droom, Eric
    de lening bedrijf zei "Ja" wanneer banken nee zeggen, we eindelijk Finance Limited
    uitlenen firma, tussenpersonen, kleine financiële instellingen, want we hebben
    Onbeperkt kapitaal voor meer informatie ga naar een lening te krijgen van: Gelieve
    onmiddellijke reactie op dit bericht: granth.w@hotmail.co.uk
    Ook hebben we een 95% Goedkeuring Rate met maximaal $ 500.000 per locatie en geld te ontvangen in 7 dagen of minder. voor meer informatie contact met ons op voor meer informatie PERSOONLIJKE lening aanvraag granth.w@hotmail.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Dit is om het grote publiek te informeren dat de dame Merit Hope, een onderhandse lening geldschieter is een financiële kans voor iedereen die geen financiële hulp nodig hebben geopend. We geven lening tegen 2% rente voor particulieren, bedrijven en bedrijven onder een heldere en begrijpelijke termen en voorwaarden. contacteer ons vandaag nog via e-mail: (merithope6@gmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je een lening nodig? Als ja, kom terug met onderstaande gegevens als volgt. Wij bieden lening aan met 3% rentevoet. Geïnteresseerde aanvragers moeten vriendelijk contact opnemen met (rosehelpfunds@gmail.com) met onderstaande informatie.

    Krijg terug met voor lening aanvraag.

    Je volledige naam:
    Adres:
    Staat:
    land:
    Leenbedrag:
    Lening duur:
    Doel van de lening:
    Maandinkomen:
    Mobiel nummer:

    Wij verwachten deze informatie snel en zo om u van dienst te zijn.
    Mevrouw rose walter
    rosehelpfunds@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello,

    Het u finansiële probleme en finansiële hulp nodig? Het u 'n lae kredietgradering? Het u finansiële hulp nodig om u skuld te betaal en aan u persoonlike behoeftes te voldoen? Kyk nie verder nie! Raadpleeg die Union Capital Investment Organisation en maak 'n finale oplossing vir u finansiële probleme. Ons bied lenings teen 'n baie lae rentekoers, ons kan u met 'n lening help. kontak ons per e-pos by trustloan88@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, mijn namen zijn Clara Torres. ik kom uit het westen van de VS ik wil deze gelegenheid graag gebruiken om de heer Scott David en zijn raad van bestuur te bedanken die mij een lening van $ 150.000,00 gisteren hebben gegeven. Ik wist nooit dat er nog steeds een echte leninggever is omdat ik twee keer ben opgelicht internet kun je ze e-mailen op scottloancompany3@gmail.com als je interesse hebt om een lening op het internet te hebben, kun je me ook e-mailen op torresclara251@gmail.com voor bevestiging of als je iets bedankt en God zegene.

    BeantwoordenVerwijderen


  7. Hallo,
    bent u op zoek naar een legitieme lening? Bent u afgewezen door uw banken? U hebt om de een of andere reden geld nodig. U bent oprecht en eerlijk. Hebt u een lening nodig om uw schulden, uw rekeningen te betalen? Heeft u een kans? Meer zorgen, wij bieden snelle en betrouwbare leningen met een rentevoet van 3% per jaar. Wij zijn betrouwbaar. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen per e-mail: marcdupon18@gmail.com
    WhatsApp: +33752326146

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe ik een dringende lening van 100.000 binnen 24 uur kreeg om mijn eigen bedrijf te starten met de beste online onlinediensten, neem contact op met de e-mail van het bedrijf voor uw leningverwerking als u geïnteresseerd bent: e-mail naar {TRUSTLOAN88@GMAIL.COM} of neem contact op via WhatsApp @ + 1443281 3404

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi allemaal,

    Ik ben Chiara uit Bolzano, in Italië, en ik wil alleen maar hartgrondig zeggen dankzij de investering in Linda-leningen voor hun oprechtheid, openheid, transparantie, waarachtigheid, liefde en steun tijdens en na het ontvangen van geld van hen. Ik heb veel in de handen van die oplichters doorgebracht en de tijd zal me niet toestaan ​​om alles wat ik de afgelopen maanden online bij de gastheer heb doorgebracht te zeggen of een lening te krijgen om hier in Hongarije een huis te krijgen, maar God heeft mijn gebeden verhoord dankzij de steun en tot liefde van mevrouw Linda Albert, die mij omhelsde en begreep ondanks mijn aanvankelijke twijfels en mijn gebrek aan geest en met haar goede hart en mijn liefde, bezit ik nu een huis door haar geld van 2% rente lening en ik heb gezworen dit nieuws te verspreiden en ook de wereld te vertellen dat er nog steeds authentieke en weinig goede online leningbureaus zijn die kunnen helpen en een droog bot nieuw leven inblazen. Mis het niet om dit getuigenis te luisteren en te lezen, want dit is een echte levensveranderende ervaring en iedereen die dit soort omkering nodig heeft, moet niet aarzelen of twijfelen omdat ik heb laten zien en ik zweer God in de hemel dat dit verhaal echt is en ook het verhaal van mijn ervaring met hen. Check ze op hun e-mail als je financiering nodig hebt! e-mail: lindaloaninvestment30@gmail.com, of u kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail: lindaloaninvestment30@gmail.com voor een snelle chat of whatsapp / + 31687618117

    dank
    Chiara

    BeantwoordenVerwijderen