dinsdag 19 november 2013

"Gewoon" doorgaan

Dacht ik een paar rustige dagen te hebben na de golf aan werk mbt het begrotingsdebat, ben ik ineens fractievoorzitter van de Werkendamse PvdA……. Hoewel ik heel graag had gezien dat Evert Begemann de klus had afgemaakt, heb ik wel alle begrip voor zijn keuze en ga ik er de maanden die nog resten tot aan de verkiezingen het beste van maken. Evert blijft (gelukkig!) wel aan als raadslid voor de PvdA.
Gisteravond mocht ik naar een besloten vergadering van de drie raden van Altena. De uitkomst? We gaan de draad weer oppakken voor wat betreft de samenwerking op de bestuursopdrachten en de verkiezingen zullen de richting wel aangeven voor de toekomst van Altena. Verder lees ik me inmiddels weer het ongans. De vermoedelijke agenda van raadscommissie Inwoners belooft stevige onderwerpen met flink wat papieren informatie. Inmiddels ben ik gedoken in een visiestuk over de participatiewet, het uitvoeringsplan participatie, de evaluatie van de combinatiefuncties en een WMO-plan getiteld ‘vanuit de kern’. Wat ik (wat de PvdA) er allemaal van vind, hou je nog te goed. Resten nog het integraal Huisvestingsplan en het Centrum Jeugd en Gezin. “Kom goed”, zou Evert zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten