vrijdag 22 maart 2013

Van Waarde

Inspirerend verhaal tijdens de PvdA-ledenvergadering gisteravond van Nicole Teeuwen, wethouder in Houten, over  de resolutie ‘Van Waarde’. Dit nieuwe kompas van de PvdA zal op het aankomende congres vastgesteld worden. Het bracht me weer even terug bij: daar sta ik voor, daarvoor doe ik het, dat is mijn doel. Dat zijn soms zo van die dingen die naar de achtergrond verdwijnen als je met van alles bezig bent. De inhoud van de resolutie (voor zover ik er nu van op de hoogte ben dan) bevalt me wel! En zeker nu ik weet dat een commissie van het Partijbestuur politieke consequenties getrokken heeft voor de koers van de partij die samen zijn te vatten als: sociaaleconomisch naar links, sociaal-cultureel naar meer gemeenschapszin en politiek naar meer zeggenschap en democratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten