vrijdag 7 september 2012

Verkiezingen

Dat voelt toch wel lekker als de partij van je voorkeur het goed doet in de peilingen! Morgen met de PvdA’ers uit Altena op verkiezingscampagne in de streek. Veel rood dus op korte momenten in de verschillende kernen. Ik ben zeer benieuwd of we nu ook anders benaderd worden. Andere keren voelde ik me er niet altijd even gemakkelijk bij…..

Op facebook ben ik gisteren begonnen mijn contacten te “belagen” met landelijk PvdA-standpunten over een aantal kwesties. Erg leuk dat daar op gereageerd wordt! De verkiezingen leven.
En vanmiddag en morgenmiddag ga ik een deel van Nieuwendijk blij (?) maken met een verkiezingsfolder op de deurmat. Zou het nog nodig zijn na al de debatten op televisie en beschouwingen in de kranten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten