dinsdag 20 september 2011

Reacties leiden tot actie

En dan ineens ben ik “volop” bezig met reacties die krijg op facebook en mijn blogs. Zo kreeg ik door dat het gras in het speeltuintje in D’n Draai weer erg lang was en leerde navraag op het gemeentehuis dat nattigheid roet in het eten had gegooid, maar dat het speeltuintje inmiddels wel degelijk opgenomen was in de planning. Met Anneke Konings van ONS nam ik op facebook onverwacht het PGB muziek en de subsidie voor muziekverenigingen onder de loep. Het zette aan het denken en resulteerde in het opnieuw bekijken van beide regelingen. En tot slot ligt al geruime tijd het nieuwe actieplan laaggeletterdheid op me te wachten dat ik n.a.v. een blog toegestuurd kreeg. Ik hoop daar vandaag of morgen aan toe te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten