woensdag 14 oktober 2009

Drugs?

Gisteren een gesprek gehad met iemand die namens een groep bewoners aandacht vroeg voor de overlast, bedreigingen en het vermoeden van drugshandel bij een bedrijf in de buurt. Dat hakte er behoorlijk in. Namen noem ik daarom niet. Om de bewoners te beschermen, maar ook omdat er bij mezelf gevoelens van angst gaan ontstaan. Want wat zullen de consequenties zijn als ik hier werk van maak.?....?
Dat neemt niet weg dat ik bezorgd ben en wel degelijk vind dat er iets aan moet gebeuren. Met het verhaal ben ik daarom naar onze burgemeester gegaan, zij is immers hoofd van de politie en de aangewezen persoon voor deze materie. Zeer voortvarend pakte mevrouw Carla Breuer het op. Ze gaat informeren bij politie en OM of het probleem daar bekend is en zal nog een aantal - even niet nader te noemen - zaken uitzoeken. Laten we hopen dat het effect heeft!

3 opmerkingen:

  1. johanna honcoop-ellens6 november 2009 om 09:38

    goedemorgen

    graag wil ik hier op reageren,
    vermoedens zijn nog geen bevestigingen en mijn vraag is dan ook WAAR zijn u angstgevoelens op gebaseerd.
    we hebben het hier ook over burgers en geen stel roofdieren.
    zoals u aangeef in u verhaal.
    als dit idd speelt dan snap ik niet dat u de burgemeester heeft in moeten lichten DUS..... met andere woorden of dit verhaal wordt enorm opgeblazen of de burgemeester zit te slapen.
    mijn vraag is dan ook geldt dit voor "alle criminelen"
    want dan heeft u naar mijn mening u handen vol om de wereld te verbeteren.
    mijn vraag is dan ook ,hebben de bewoners een andere bestemming voor het pand.
    want..... naar mijn mening is HIER dus spraken van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve geiriteerde mensen !!!

    waarom vallen jullie ons zo lastig , wat hebben wij toch misdaan !!

    zij die zonde zonden zijn , moeten de eerste steen werpen .

    Ik bid voor de mensen , voor kracht liefde en wijsheid , voor de mensen die geen
    liefde kunnen opbrengen .......

    gr jaqeuline .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag reageer ik op dit bericht!!

    het is lastig om de stempel die je gegeven word uit te wissen!!!! dus het is al zo dat als er iemand wat zegt over iemand dat het dan ook maar zo is,en aangenomen word!!! vind het heel erg triest dat je zo als mens GEDISCRIMINEERD word,en als een stuk vuil neer gezet word!! het is gewoon een OPGEZET plan,die door bepaalde personen uit nieuwendijk zijn opgezet,en waar je als bewoner uit nieuwendijk verplicht bent om aan mee te doen! doe je dit niet,dan ben je in die o'zo'hechte gemeenschap gewoon niet meer welkom!!!!!!Dus iedereen is verplicht om mee te doen deze mensen in een kwaad daglicht te zetten,door gewoon maar brieven rond te brengen,met allerlei fabels erin. En dan mevr Verweij inderdaad waarom heeft u dan wel angst?? u schrijf hier nu zomaar wat op,zonder daar enig bewijs van te hebben! u zet deze mensen al te schande door over ze te praten,alsof het BEESTEN zijn! waar is uw verhaal op gebaseerd dan? en dat zomaar uit te spreken,en op uw site te zetten? zonder dat u daar enige kennis van vernomen heeft. ik vind dit ronduit triest,en dan te bedenken dat ik zelf in wat ze noemen HECHTE GEMEENSCHAP ???? woon!!! maar ook ik blijf liever anoniem,want wat zullen de consequenties voor mij als bewoner zijn?? nu ik dit zo schrijf. een trieste gemeenschap!!! geen waardering voor andere mensen. gewoon een secte waar je als buitenstaander NIET tussen hoort,en als je als buitenstaander daar niet uit het dorp vertrekt,gaan ze zulke gemene dingen over je zeggen,en word je als bewoner gedwongen om aan dit vieze spelletje mee te doen.mensen LEVEN EN LATEN LEVEN.

    BeantwoordenVerwijderen