zaterdag 20 september 2014

Bestuursakkoord gemist

De afgelopen weken/maanden hebben de kwesties Breuer-Koenen en het vastlopen van de bestuursopdracht P&O mij teveel (deels nodeloze) energie gekost. Dit, gecombineerd met het toenemend aantal stukken over de drie decentralisaties, maakt dat ik domweg andere brieven aan de raad onvoldoende heb opgemerkt. Het bestuursakkoord had ik namens Progressief Altena natuurlijk gewoon tijdig op de agenda moeten laten zetten, net als de brief over “alleen langskomen op afspraak” en de plannen rondom de samenwerking op sociale zaken in de Dongemond regio. De laatste twee lossen zich waarschijnlijk nog wel op, maar ik baal er echt van dat ik het bestuursakkoord gemist heb. Als oppositiepartij ben je gewoon bijna verplicht – denk ik – hier je vingers op te leggen. Gemiste kans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten