donderdag 19 mei 2011

Dubbel werk

Wat is dat toch met ons raadsleden? Hebben we allemaal tijd over? Houden we er allemaal van om dingen dubbel te doen? Gisteravond een gezamenlijk vergadering met de drie Altena-raden over de samenwerking. Daarvoor had iedereen twee stukken ontvangen van samen pakweg 100 pagina’s. Ik had ze doorgenomen en datzelfde gold voor mijn beide buurmannen. De avond begon met een tweetal presentaties van ieder ruim een half uur met daarin letterlijk allemaal teksten uit de stukken die ik daags daarvoor gelezen had. Nog even overlegd met buurman rechts of we zouden vragen dit gedeelte over te slaan. Ik heb het niet gedaan….. evenmin als de andere veertig raadsleden…. Maar wat moet ik nu een volgende keer doen? De stukken niet meer lezen? (scheelt toch wel veel tijd). Toch een opmerking plaatsen staande de vergadering? Het geheel lijdzaam ondergaan? Wat zou u/jij doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten