vrijdag 24 mei 2013

Waardering

Sjonge wat zijn er in de pers en persoonlijk ontzettend veel lovende woorden gesproken over mijn optreden in de Raad mbt de accommodatienota. Echt heel erg leuk en een erkenning van de standpunten die ik namens de PvdA heb mogen verwoorden en verdedigingen. Want laten we nu wel wezen, keihard negeren van de richting die de Dussense bevolking kiest mbt de multifunctionele accommodatie is toch gewoon miskenning? Jeugdsozen schrappen zonder dat je over de consequenties en over alternatieven nagedacht hebt, is toch je kop in het zand steken? Een miljoen uittrekken voor een tweede sportaccommodatie in de kern Werkendam zonder dat je serieus naar de complete bezetting in de gemeente gekeken hebt, is toch ondoordacht met veel geld smijten? En een nieuwe accommodatie-formule afschrijven in 60 jaar is toch vragen om moeilijkheden voor de volgende generatie(s)? Nu ik dit schrijf zit ik me weer groen en geel te ergeren, maar  misschien was dat wel dé drive om scherp te zijn in het debat. Ik zou er alleen zo graag daadwerkelijk iets mee bereikt hebben…. Waardering geeft beslist een kick, maar daar was het me niet om begonnen. Ik ben er nog onverminderd van overtuigd dat de door de raadsmeerderheid gekozen wegen op de genoemde punten niet juist zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten