dinsdag 28 september 2010

Politie

Noem de politie en je krijgt een golf aan negatieve verhalen over je heen: gesloten kantoren, geen blauw meer op straat, herhaaldelijk doorverbonden worden, telefonisch niet bereikbaar zijn, niet teruggebeld worden, strafbare feiten melden maar niet zien dat daar actie op ondernomen wordt, enz. Gisteravond maakte ik er weer een staaltje van mee. Ik vind het zeer zéér zorgelijk, maar heb het gevoel behoorlijk met lege handen te staan. Voor dit moment is mijn hoop nog een beetje gevestigd op burgemeester Carla Breuer. Bijna een jaar geleden maakte ze serieus werk van een mogelijke politiekwestie die ik haar voorlegde. Ik heb de verwachting dat hetzelfde gebeurt met de deallocatie in Sleeuwijk die ik haar nu gemeld heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten