maandag 27 februari 2012

Plasterk aan de telefoon

Zaterdagochtend 9.21 uur kwam het volgende berichtje binnen via de nieuwsbrief van PvdA Altena: “Zou iemand van jullie zsm contact kunnen opnemen? Het gaat over een mogelijk bliksembezoek vandaag van Ronald Plasterk in Werkendam.” Gelijk de stoute schoenen maar aangetrokken en het opgegeven mobiele nummer gebeld:
“Met Tim. Wacht even. Ik geef je gelijk Ronald zelf even.”
Ja, ho even….. Ik ben maar een eenvoudig raadslid van het platteland…… Gooi me maar gelijk in het diepe…. Nou ja… ach….toemaar…..
En dan heb je totaal onverwacht op de vroege zaterdagochtend ineens één van de kandidaten voor het leiderschap van de PvdA aan de telefoon. Aanleiding? De poll in de nieuwsbrief van PvdA Altena waarin mensen hun stem uit kunnen brengen op de in hun ogen meest geschikte leider van onze partij. Na verspreiding op vrijdagmiddag om 16.00 uur werd daarop in korte tijd bijna vijftig keer gestemd. Plasterk stond met kop en schouders bovenaan.

Hoe dit afgelopen is kun je lezen in de eerstvolgende nieuwsbrief van de PvdA. Misschien komt er vandaag of morgen zelfs wel eentje extra uit. Abonneer je via www.pvdawerkendam.nl. En natuurlijk ook nog even de poll invullen voor het geval je dat nog niet gedaan hebt: www.pvdawerkendam.nl/bladzijden/poll/poll.php (ggrr het lukt niet om een koppeling te maken -> even kopiëren en plakken dus)

2 opmerkingen:

  1. annelies vd boogert27 februari 2012 om 09:42

    Leuk corine!
    Wie vind je zelf eigelijk het meeste geschikt of hoef ik dat na dit verhaal niet meer te vragen....

    groet lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lies, ik heb mijn keuze nog niet gemaakt. Zo'n verhaal met Plasterk krijg je zomaar in de schoot geworpen. Was bijzonder om in betrokken te zijn. Het heeft me het halve weekend aan de gang gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen