maandag 24 oktober 2011

PvdA-initiatieven overgenomen

Super om te constateren dat het Werkendams college PvdA-initiatieven overneemt. In de begroting van 2012 wordt in het kader van “Gast van de Raad” een apart programma voor scholen opgevoerd. Ik weet dat dat gestoeld is op de lessenserie die ik samen met Bert van Seters bijna twintig keer heb uitgevoerd. En in het programma Milieu kom ik een PvdA-actie tegen die eveneens door de gemeente overgenomen wordt, nl het inzetten van de maatschappelijke stage voor acties op het gebied van zwerfvuil. Erg leuk!

3 opmerkingen:

  1. Als de laatste lwee blogs het niveau van de PvdA oppositie weerspiegelen, dan maak ik me als PvdA lid grote zorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrees niet, er is meer. Ik hoop dat andere blogs en onze nieuwsbrieven dat duidelijk maken. Maar kom vooral actief meedenken en meedoen. Kritische kijkers zoals jij/u kunnen we goed gebruiken.
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Overigens vind ik anonieme reacties nogal bedenkelijk. Als je het lastig vindt jezelf kenbaar te maken via een openbaar blog dan kun je dat ook rechtstreeks doen: corine@pvdawerkendam.nl
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen