maandag 14 november 2011

Brieven aan de raad

Ik ben weer “helemaal” bij. Zojuist alle brieven aan de raad doorgenomen. Dat leverde o.a. informatie op over de onhoudbaarheid van de beleidsregel kapsalons aan huis; over een jongerenbestuur dat Meander voornemens is te starten met het oog op maatschappelijk investeren; over de (on)mogelijkheden om lokale bedrijven met voorrang te behandelen bij aanbestedingen; diverse jaarplannen en –jaarverslagen en nog véél meer. Vooralsnog neem ik “alleen” VVE en het onderwijsachterstandenbeleid voor bespreking mee naar de fractie.

1 opmerking:

  1. Ik weet het allemaal niet met die woningbouwclubs. Ze bemoeien zich wel met heel veel randzaken.
    Volgens mij krijgen ze veuls te veul te vertellen en hier en daar in Nederland is dit zeer slecht afgelopen. Huisjes verhuren lijkt me al moeilijk zat.

    Groet,
    Govert Lagrouw.

    BeantwoordenVerwijderen