donderdag 11 april 2013

Succes geboekt!

“Er komt een oplossing voor echtpaar Van der Stelt”, kopt Altena Nieuws de uitspraak van wethouder Dick Prosman. Omdat ik - namens de PvdA - het Werkendamse college het vuur na aan de schenen legde naar aanleiding van onder andere deze kwestie ging de wethouder bij dit echtpaar op bezoek. Ook zijn onze vragen over de keukentafelgesprekken - volgens de krant -  voor Prosman aanleiding om goed na te denken over de WMO-regels, want “daar is hij nog niet klaar mee”.
YES! Ik geloof dat ik eindelijk bereikt heb, waar ik allang op uit was, namelijk een kritische blik op de WMO. Ik ben er namelijk al lange tijd van overtuigd dat het op dit dossier niet altijd goed gaat. Dat er teveel uitgegaan wordt van geld en niet van de mens. Ben benieuwd of Prosman zijn uitspraken gestand doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten