woensdag 16 oktober 2013

Wat heb ik gedaan?

Oeps, al twee weken geen blog. Nu niet gaan denken dat ik politiek in slaap ben gevallen, want dat is niet het geval. Er is een raadsvergadering geweest waarin ik gepleit heb voor het goed regelen van de zeggenschap van de raad mbt de drie transities die gaande zijn. Ik heb – deels met succes - werk gemaakt van de punten die de leerlingen van De Morgenster en het Altena College aan Progressief Altena meegaven tijdens het werkbezoek onlangs. Ik was bij VV Sleeuwijk toen ze met een delegatie van de raad hun zorgen en hun oplossingen deelden over het ruimtegebrek. Afgelopen maandag was ik – uiteraard! – bij het tweede politiek café van Progressief Altena, dit keer over het thema wonen (in een volgend blog daarover meer) en nu heb ik me gestort op de begroting 2014 en de bezuinigingen die nodig zijn om de boel overeind te houden. Dus nee, ik slaap niet……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten