dinsdag 29 juni 2010

Eigen stroom!




Ze liggen erop! Op de schuur. Tweeëntwintig zonnepanelen. En daarmee voorziet mijn huishouden zichzelf volledig van stroom. Je ziet de teller in de meterkast dus gewoon teruglopen. En als in het dorp de stroom uitvalt, zit ik nog doodleuk te computeren. Althans.... als het overdag gebeurt....
Hoewel ik zelden privézaken aan het weblog toevertrouw, kon ik dit toch even niet laten. In de raad wordt allang gepraat over duurzame energie, maar echt veel wordt er nog niet ondernomen. Goed voorbeeld doet goed volgen? Ik nodig raadsleden die geïnteresseerd zijn uit om een kijkje te komen nemen.

2 opmerkingen:

  1. Mogen alleen raadsleden komen kijken?

    Jos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jos!

    't Is wat lastig reageren zo zonder e-mailadres. Misschien even reageren naar corineverweij@zonnet.nl?

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen